Jump to content

Recommended Posts

  • Administrator

Öncelikle bot klasöründeki dosyaların hasar görmediğinden emin olmalıyız. Eğer xplug.dll  dosya boyutu 0 ise defender veya antivirüs bot dosyasına hasar veriyordur. Windows Defenderı kapatın  veya Kaspersky Antivirüs'ü indirin ve bilgisayarınıza kurun, böylelikle defenderı otomatik olarak sonsuza dek kapanır. Windows Defender veya kullandığınız antivirüsten bot klasörünü Dışlamalara(İstisnalara) ekleyin. Bu şekilde güvenlik programınız bot klasörüne asla karışmaz. Bu işlemlerden sonra botu rardan TEKRAR çıkarınız.

Çözüm olmazsa aşağıdakileri eksiksiz uygulayın;

Denetim Masasına girip Bölge ayarlarına basıyorsunuz. Aşağıdaki fotoğraflardaki gibi tüm sekmeleri türkçe yapıyorsunuz. Bilgisayarı yeniden başlatıyorsunuz.

Screenshot_10.pngScreenshot_11.png

1111111111111111111111.png

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Bende diyorum ki Ş ler İ ler neden yamuk yumuk demek ki bundanmış reis , hemen bu ayarları uygulayıp tekrar deniyorum.

Link to post
Share on other sites

Benim Bilgisayarım win10 olduğu için galiba bu seçenekleri bulamıyorum.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Burada yazılan herşeyi yaptım ancak sorun çözülmedi oyunu çalıştır dediğimde hala aynı hatayı alıyorum

Link to post
Share on other sites

ben bunları yaptım ama hala aynı hatayı alıyorum silip baştan yükledim ve yaptım yine alıyorum

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
9 saat önce, Batuborg yazdı:

hacu suan bu hatayı alıyorum ve dediğin şeyleri yapmama rağmen alıyorum .s

 

 

8 saat önce, kerem886 yazdı:

Burada yazılan herşeyi yaptım ancak sorun çözülmedi oyunu çalıştır dediğimde hala aynı hatayı alıyorum

 

6 saat önce, Laspik yazdı:

ben bunları yaptım ama hala aynı hatayı alıyorum silip baştan yükledim ve yaptım yine alıyorum

Antivirüs veya defender koxpun dosyasını sildiği için o hatayı alıyorsunuz. Defenderı kapatın koxp klasörünü de defender dışlananlara ekleyin. Koxp dosyalarını rardan tekrar çıkarın. Veya Kaspersky Antivirüsü kurun bilgisayarınıza. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 months later...

defender kapalı ve dediğiniz ayarlar zaten eskiden de aynı şekilde mevcutmuş. sorunu halledemedim yardımcı olur musunuz

Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...